...

Molitva Sioux Indijanaca


Dozvoli da moje ruke pune poštovanja,
dotaknu stvari koje si Ti stvorio.
Izoštri moje uho da čuje Tvoj glas.
Učini me mudrom kako bih spoznala nauk, koji si Ti,
tajnovito stavio u svaki list, u svaki kamen.
Tražim snage, ali ne da bih nadjačala svoju braću,
nego da bih nadvladala svog najvećeg neprijatelja
samu sebe!

Bože, daj mi mirnoću da podnosim stvari
koje ne mogu promijeniti.

Bože, daj mi hrabrost da promijenim stvari
koje mogu promijeniti.

Bože, daj mi mudrost da razlikujem
jedno od drugog.

Neka ne molim da budem zaštićena od opasnosti,
već da se bez straha suočim s njom.

Neka ne molim za smirenje mog bola,
već za jako srce da ga savladam.

Neka ne tražim saveznike u životnoj borbi,
već da se oslonim na vlastite snage.

Nek ne preklinjem za spas od straha,
već za vjeru da osvojim svoju slobodu.

Vezani članci
Sunce, hvala ti...

...



Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More